F A Q

1. Postup při vracení zboží

Zboží lze vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Stačí ho zaslat zpět na adresu výdejního místa:

Profidíly, s.r.o. Cejl 115, 602 00 Brno.

Díl nesmí být namontovaný na vozidle nebo jinak poškozený. Díl musí být vrácen v původním originálním obalu, který nesmí být polepen nebo poničen.

K zásilce přiložte kopii faktury na kterou napište číslo Vašeho bankovního účtu. Peníze za zboží budou vráceny na Vámi uvedený účet nejpozději do 14 dnů od doručení dopravcem. V případě že nemáte bankovní účet, posíláme peníze poštovní poukázkou s manipulačním poplatkem 200,- 

Neposílejte přes přepravce pouze originální krabici s dílem, lepí na tyto krabice etikety a tím znehodnocují původní obaly dílů.

Tyto podmínky se nevztahují na individuální objednávky (většinou OE díly, nebo díly na objednávku ze zahraničí) Takové objednávky nelze zrušit a zboží vrátit. O této skutečnosti budete vždy před potvrzením objednávky informováni.

 

2. Stav vyřizování objednávky, aneb informace které Vám posíláme na mail

status:

nová objednávka - potvrzení o objednávce dostáváte obratem po objednání

objednávka přijata - Vaši objednávku zpracováváme

očekává se platba - zvolili jste si platbu předem na účet, odesíláme až po připsání požadované částky

zpracovává se částečně - některá z položek Vaší objednávky ještě není připravena k odeslání

zpracovává se - kompletace objednávky před odesláním

v expedici - zboží je v procesu doručení, nebo připraveno na výdejním místě k osobnímu odběru

stornováno - objednávka byla na základě Vašeho pokynu nebo po dohodě stornována

 

3. Co to znamená, když je zboží skladem ?

Všechny položky u kterých je uvedeno skladem lze objednat vložením do košíku a naše firma je pro Vás zajistí k odeslání, nebo k vyzvednutí na našem výdejním místě:

Profidíly, s.r.o. Cejl 115, 602 00 Brno.

Na expedici zboží, nebo možnost dostavit se k osobnímu vyzvednutí budete vždy upozorněni informačním mailem, viz. předchozí odstavec. Přesnou informaci o doručení rovněž vidíte, když u konkrétní položky najedete na zelený otazník s popisem:

Když teď objednám, tak zboží dostanu...

 

4. Kdy a kde můžu zboží vyzvednout ?

Pokud jste si u nás objednali zboží na osobní odběr, tak lze vyzvednout až po obdržení informačního mailu se statusem "v expedici" na našem výdejním místě:

Profidíly, s.r.o. Cejl 115, 602 00 Brno.

 

5. Lze u Vás snadno zaparkovat ?

Zaparkovat můžete přímo u výdejního místa, viz. mapka:

https://www.profidily.cz/kontakt/

 

6. Co si mám nachystat, než kontaktuji Vaši firmu ?

Naši firmu můžete kontaktovat přes online chat, mailem, nebo telefonicky. Z praktických důvodů upřednostňujeme online chat přes který lze posílat odkazy na vybrané druhy zboží, což velmi usnadňuje vyřešení Vaší poptávky. Před kontaktováním naší firmy si prosím připravte údaje o Vašem voze, značka, model, rok výroby, motorizace nebo VIN, číslo karoserie od Vašeho vozidla, protože ne vždy je snadné vybrat vhodný díl, což platí třeba pro brzdy, kde je často více variací v jednom modelovém roce vozidla.

Pokud nás chcete kontaktovat za účelem doplnění, upravení objednávky, připravte si prosím vždy její číslo. Vše se tím významně urychlí.

 

7. Proč máte v nabídce tolik výrobců dílů, jak vybrat správně ?

Naše firma nabízí opravdu velký rozsah v nabízeném sortimentu a může se snadno stát, že chcete vybrat třeba olejový filtr, nebo brzdové destičky a najednou uvidíte jeden druh zboží třeba od 18 výrobců.

Nelekejte se :) Pokud patříte k zákazníkům, kteří se v uvedené problematice až tak neorientují, tak stačí napsat na online chat, kde Vám rádi doporučíme vhodný produkt s přihlédnutím ke stáří Vašeho vozidla.

 

8. Je možná platba kartou na Vašem výdejním místě ?

Naše výdejní místo přijímá všechny hlavní druhy platebních karet a tak není problém :)

 

9. Jakou si mám vybrat dopravu?

Našimi hlavními partnery pro doručování drobných zásilek jsou PPL a Česká pošta. Pro nadměrné zásilky jako jsou výfuky, karosářské díly a autoskla využíváme jako dopravce Toptrans.

 

Položky označené * jsou povinné.