Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY INTERNETOVÉHO OBCHODU FIRMY PROFIDÍLY, S.R.O., PLATNÉ OD 10.10.2019

  1. PRODÁVAJÍCÍ

Profidíly, s.r.o.
se sídlem Cejl 115, 602 00 Brno - Sever
IČ: 27534685
DIČ: CZ27534685
Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, C 86112

Dále jen „prodávající“

Právní vztahy mezi prodávající Profidíly, s.r.o., se sídlem Francouzská 23/91, 602 00 Brno - Zábrdovice, identifikační číslo: 27534685, zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Brně, sp. zn. C 86112 (dále jen „prodávající“) a právnickou nebo fyzickou osobou (dále též jen jako „kupující“) vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího na adrese https://www.profidily.cz/ se řídí právem České republiky a těmito Všeobecnými obchodními podmínkami (dále též jen jako „VOP“). VOP jsou vydány v souladu s ust. § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění (dále jen „občanský zákoník“).

  1. PRÁVNÍ REŽIM

2.1. Objednávání zboží, jeho dodání, placení, způsob a možnosti uplatnění práv z vad, jakož i všechny další práva a povinnosti z obchodů uskutečněných prostřednictvím tohoto internetového obchodu se řídí těmito obchodními podmínkami, zákonnými ustanoveními platných právních předpisů a ujednáními mezi smluvními stranami.

2.2. Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů. Pro případné spory mezi smluvními stranami budou příslušné české soudy dle platné a účinné legislativy.

2.3. Ustanovení odchylná od VOP lze sjednat výhradně v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními VOP. Kupní smlouva je prodávajícím elektronicky archivována a není veřejně přístupná.

2.4. Právní vztahy prodávajícího s kupujícím, výslovně neupravené těmito obchodními podmínkami ani smlouvou mezi prodávajícím a kupujícím se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v jeho účinném znění (dále jen „občanský zákoník“), jakož i předpisy souvisejícími.

  1. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

3.1.  Webové rozhraní obchodu obsahuje seznam zboží nabízeného prodávajícím k prodeji spolu s popisem jejich hlavních vlastností (tvar, materiál, rozměr atd.) včetně uvedení cen jednotlivého nabízeného zboží. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Veškeré nabídky prodeje zboží umístěné ve webovém rozhraní obchodu jsou nezávazné a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno na území České republiky. Kupující potvrzuje svůj souhlas se způsobem dopravy a výší balného a dopravného potvrzením a odesláním objednávky.

3.3 Možnosti odstoupení od smlouvy - vrácení zboží. Kupujicí má právo do 14 dnů od převzetí vrátit zboží zpět prodávajicímu ( formulář pro vrácení zboží  ). Prodávajicí je povinnen vrátit peníze za zboží zpět kupujicímu v zákonné 14 denní lhutě.

Doprava a platba je podrobně vysvětlena na samostatné stránce.

 - u některých produktů výrobce požaduje vrácení starého dílu. Starý díl se účtuje jako vratná záloha k ceně produktu. Vratnou kauci zákazník musí vrátit zpět v originální krabici nového dílu, poté mu bude tato záloha vrácena zpět na bankovní účet. O této skutečnosti zákazník dostane informaci emailem po přijetí a zpracování objednávky. Individuální objednávky na zakázku (díly, které nelze objednat přes eshop nebo jsou neaktivní na webu) jsou vždy zpracované s platbou předem zákazníka. Provedenou platbou zákazník potvrdí, že si je vědom jednosměrného nákupu, jelikož díl již nelze vrátit zpět.

Upozornění: naše webové stránky mohou u jednotlivých modelů vozidel zobrazovat i více variací jednotlivých dílů. Pro přesnou identifikaci nám v případě nejasností napište PR číslo, nebo VIN Vašeho vozidla a rádi Vám pomůžeme s přesným výběrem. Profidíly, s.r.o. nenesou odpovědnost za špatný výběr dílu zákazníkem. 

 

3.3. Potvrzení a odeslání formuláře objednávky zákazníkem je považováno za návrh k uzavření kupní smlouvy, na základě kterého dodavatel rezervuje objednané zboží. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávkového formuláře vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávkového formuláře. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „OBJEDNAT“. Údaje uvedené v objednávkovém formuláři jsou Prodávajícím považovány za správné. 

3.4.  Na základě objednávky kupujícího zašle prodávající elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v objednávce potvrzení, ve kterém zpravidla informuje o pravděpodobném termínu odeslání zboží kupujícímu. Kupní smlouva je uzavřena zasláním emailové zprávy s potvrzením objednávky kupujícímu, popřípadě potvrzením aktuální ceny kupujícím dle čl. 3.5. těchto VOP.

3.5. Ceny jsou platné tak, jak jsou uvedeny v internetovém obchodě. Pokud byla např. z důvodu administrativní či technické chyby u zboží uvedena u objednaného zboží chybná cena, bude na toto kupující upozorněn emailem. Současně objednávka není považována za závaznou, dokud jí kupující nepotvrdí s aktuální cenou. 

3.6. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve porušily své povinnosti vůči prodávajícímu.

3.7. Kupující je oprávněn svoji objednávku stornovat odpovědí na  potvrzovací email vložením textu "STORNO" do předmětu zprávy. V případech objednávek, které budou tímto způsobem stornovány až po předání zboží prodávajícím k přepravě, čímž dojde k odstoupení od smlouvy kupujícím se tento zavazuje uhradit ve prospěch odstupné ve výši 500,- Kč, představující náklady prodávajícího s administrativou spojenou s ukončením smlouvy.

3.8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory atp.) si hradí kupující sám.

  1. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může Kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  • a) v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
  • b) bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 2500165097/2010, vedený u Fio banka, a.s (dále jen „účet prodávajícího“);
  • c) v hotovosti na provozovně prodávajícího, kde si kupující osobně převezme objednané zboží. Toto platí pouze v případě osobního převzetí zboží.

4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
Doprava a platba je podrobně vysvětlena na samostatné stránce.

4.3. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.

4.4. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen zaplatit kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího zaplatit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. Veškeré platební údaje sdělí prodávající kupujícímu v potvrzení jeho objednávky. Při bezhotovostní platbě je kupující povinen uvést správný variabilní symbol, který mu byl pro transakci přidělen prodávajícím. V opačném případě prodávající nezaručuje termín dodání zboží.

4.5. Po odeslání objednávky má kupující možnost využít službu ePlatba, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Kupující prostřednictvím  internetového bakovnictví odešle platbu. Prodávající expeduje zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti AGMO a.s.

4.6. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

4.7. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího případně ji zašle společně se zasílaným zbožím.

  1. ZASLÁNÍ ZBOŽÍ

5.1. Způsob doručení zboží určuje kupující, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. Zboží je zásadně vypravováno na adresu uvedenou v objednávce. Kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené se zvoleným způsobem dopravy. Účinky odevzdání věci kupujícímu nastávají jejím předáním prvnímu dopravci.

5.2. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

5.3. Při převzetí zboží od dopravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit dopravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od dopravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží byl neporušen.

5.4. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží nemohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

5.5. Přesný termín, kdy bylo zboží z zasláno kupujícímu sdělí prodávající na vyžádání kupujícímu emailem.

5.6. Kupující je oprávněn převzít zboží i v provozovně prodávajícího, pokud je tak sjednáno.

5.7. Na kupujícího přechází nebezpečí škody na věci současně s předáním věci prvnímu přepravci, případně převzetím věci v provozovně prodávajícího pokud je smluveno osobní převzetí věci.

5.8. Pokud není mezi stranami ujednáno jinak, je prodávající povinen kupujícímu odeslat či předat zboží až po úhradě kupní ceny. Toto neplatí v případě zaslání zboží na dobírku. Kupující není oprávněn požadovat dřívější zaslání či dodání zboží.

  1. PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ

6.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

6.2. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že v době, kdy kupující předmět koupě převzal, má předmět koupě vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající popsal, nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jí prováděné a dále za to, že je předmět koupě v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti.

6.3. Ustanovení uvedená v čl. 6.2 VOP se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

6.4. Kupující je povinen oznámit prodávajícímu, že má předmět koupě vady, bez zbytečného odkladu poté, co je zjistí. Při uplatnění práva z vad je kupující povinen specifikovat, jakým způsobem se vada projevuje, uvést volbu práva z vad, které uplatňuje, a dále sdělit, zda si zboží po skončení řízení o uplatnění práva z vad vyzvedne osobně, nebo mu má být zboží zasláno na jeho adresu.

6.5. Kupující je povinen prokázat, že jeho právo z vad je oprávněné, zejména že věc zakoupil u prodávajícího a kdy. Právo z vad se považuje za řádně uplatněné, jestliže je reklamované zboží kompletní a doloženo potřebnými doklady. V případě zaslání vadného zboží k reklamaci je kupující povinen předat zboží kompletní a ve vhodném obalovém materiálu, jež vyhovuje přepravním požadavkům dodaného zboží – nejlépe v původním obalu. Prodejce není povinen přijmout k reklamaci zboží, nebude-li vhodně zabaleno a předáno s dodanými součástmi a příslušenstvím. Reklamované zboží bude přijato k reklamaci, jen jestliže je zboží řádně vyčištěné, vysušené a posouzení reklamace nebrání obecné zásady hygieny.

6.6. Kupující, v případě že bude zboží k uplatnění práva z vad zasílat prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, je povinen označit zásilku obsahující vadné zboží a shora uvedené doklady nápisem “REKLAMACE” a uvést dostatečné a aktuální kontaktní údaje, zejména poštovní adresu a telefonní číslo.

6.7. Nezvolí-li kupující své právo včas, má právo jen na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

6.8. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.

6.9. Při dodání nové věci vrátí kupující prodávajícímu na jeho náklady věc původně dodanou.

6.10. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí, došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci, použil-li kupující věc ještě před objevením vady, nezpůsobil-li kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo prodal-li kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.

6.12. Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu působilo značné obtíže.

6.14. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř (24) měsíců od převzetí, ledaže se jedná o věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, o opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, o použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo to vyplývá z povahy věci. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

6.15. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

6.16.  Práva Kupujícího z vady uplatňuje kupující u prodávající na adrese prodávajícího: Cejl 115, 602 00 Brno - Sever, nebo na emailu: info@profidily.cz, nebo telefonicky na tel. čísle: 775 155 511. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávajicí obdržel od kupujicího informaci např. telefonicky,emailem,osobně a to i bez toho, že reklamovaný výrobek ze strany spotřebitele prodávajicímu doručen. Doručení reklamovaného výrobku je pak otázkou k součinnosti ze strany prodávajicího, aby spotřebitel výrobek dodal.

6.17. Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zaslaného zboží. Ve stejné lhůtě je v takovém případě povinen sdělit tuto skutečnost písemně prodávajícímu a bezodkladně zaslat na svůj náklad nepoškozené a neopotřebené zboží zpět na adresu prodávajícího Cejl 115, 602 00 Brno. Zboží musí být kompletní, včetně veškerého příslušenství, příruček a zabaleno v původním obale nebo v kvalitativně stejně jako byl původní obal. 

6.18.  Kupující je dále oprávněn odstoupit od kupní smlouvy, pokud mu prodávající sdělí, že objednané zboží bude odesláno kupujícímu později než za šest týdnů od zaslání objednávky. Stejné právo kupujícímu náleží, pokud je prodávající v prodlení s odesláním objednaného zboží více než dva týdny.

6.19.  Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že objednané zboží je dlouhodobě nedostupné, podstatně se změnila nákupní cena zboží, a to nejpozději do odeslání zboží zákazníkovi.

6.20. Pokud kupující platně odstoupí od kupní smlouvy, má prodávající povinnost vrátit kupujícímu kupní cenu zboží, a to tak že ji poukáže na bankovní účet u banky v ČR určené zákazníkem nebo zašle poštovní poukázkou na adresu v ČR určenou zákazníkem. Úhrada podle předchozí věty musí být provedena nejpozději do čtrnácti dnů od splnění všech povinností kupujícího vůči prodávajícímu. Obdobě se postupuje i v jiných případech, kdy je prodávající povinen kupujícímu zaslat jakékoliv peněžité plnění z titulu uzavřené kupní smlouvy.

  1. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

7.1. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1písm. e) občanského zákoníku.

7.2. Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením.

7.3. Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Kupujícímu je doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho objednávce.

7.4. Prodávající neodpovídá kupujícímu, pokud mu tento nesdělí aktuální kontaktní údaje odlišné od údajů uvedených v jeho objednávce.

7.5. Kupující je oprávněn od smlouvy s prodávajícím odstoupit postupem dle čl. 3.7. VOP.

7.6. Kupující bere na vědomí, že nabízené díly jsou určené k odborné montáži.

  1. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

8.1. Provozovatel e-shopu www.profidily.cz, firma: Profidíly, s.r.o. se sídlem Cejl 115, 602 00 Brno - Sever, IČ: 27534685, DIČ: CZ27534685 (dále jen „prodávající“ nebo „správce“), zpracovává ve smyslu nařízení EU 2016/679 o ochraně osobních údajů (dále jen „nařízení o ochraně osobních údajů“) tyto osobní údaje:

  • jméno a příjmení
  • e-mail
  • telefonní číslo

doručovací, případně fakturační adresu, liší-li se od doručovací

8.2. Výše uvedené osobní údaje je nutné zpracovat pro odbavení objednávek a dalších plnění ze smlouvy, pokud mezi kupujícím a prodávajícím dojde k uzavření kupní smlouvy. Takové zpracování je nezbytné pro plnění smlouvy a umožňuje ho čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení.

Následně prodávající zpracovává tyto údaje za účelem evidence smlouvy, daňové účely a pro případné budoucí uplatnění na obranu práv a povinností smluvních stran. Uchování a zpracování osobních údajů je za výše uvedeným účelem po dobu stanovou předpisy nejdéle 10let od realizace poslední části plnění dle smlouvy, nepožaduje-li jiný právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. Takové zpracování je možné na základě čl. 6 odst. 1 písm. c) a f) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti a pro účely oprávněných zájmů správce.

 

8.3. Na e-mailovou adresu, případně telefonní číslo mohou být kupujícímu zasílány novinky a jiná obchodní sdělení. Tento postup umožňuje § 7 odst. 3 zákona č.480/2004 Sb., o službách informační společnosti, pokud jej kupující neodmítne. Tato sdělení jsou zasílána po dobu 3let od poslední objednávky a lze proti nim vznést námitku nebo je kdykoliv odvolat – například zasláním e-mailu správci na adresu: info@profidily.cz nebo proklikem v obchodním sdělení na odkaz – odhlásit.

8.4. Zpracování osobních údajů je prováděno správcem osobních údajů. Osobní údaje pro tohoto správce zpracovávají také zpracovatelé:
a) Poskytovatel e-shopové služby eStudio, se sídlem Mrštíkova 1122/40, 500 09, Hradec Králové - Malšovice

b) Dopravce – Česká pošta s.p.

c) Dopravce – PPL CZ s.r.o.

d) Dopravce – TOPTRANS EU, a.s.

e) DEUM s.r.o. , se sídlem Podlesí 23, 624 00, Brno

Osobní údaje nebudou předány do třetích zemí mimo EU.

 

8.5. Správce nemá osobu tzv. pověřence. Správce lze kontaktovat na emailové adrese info@profidily.cz.

 

  1. 6 Správce osobních údajů, jakožto provozovatel webové stránky www.profidily.cz, užívá na této webové stránce soubory cookies, které jsou součástí eshopové platformy poskytovatele eStudio a jsou zde užity za účelem:
    - měření návštěvnosti webových stránek a vytváření statistik týkajících se návštěvnosti na webových stránkách
    - základní funkčnosti webových stránek.
  • Sběr cookies za účelem uvedeným výše může být považováno za zpracování osobních údajů. Takové zpracování je možné na základě zákonného důvodu - oprávněného zájmu správce, a umožňuje ho čl. 6 odst. 1 písm. f) Nařízení.
  • Webové stránky lze používat i v režimu, který neumožňuje sbírání údajů o chování návštěvníků webu – tento režim je možný buďto nastavit v rámci nastavení prohlížeče, nebo je možné vznést proti takovému sběru na základě oprávněného zájmu správce námitku dle čl.21 Nařízení, která je dostupná v dolní části webových stránek. Vaše námitka bude vyhodnocena bezodkladně. Cookies nezbytné pro funkčnost webu budou uchovány pouze po dobu nezbytně nutnou pro fungování webu.
  • Vznese-li návštěvník námitku proti zpracování technických cookies nezbytných pro fungování webových stránek, nelze v takovém případě zaručit plnou funkčnost a kompatibilitu webových stránek.
  • Cookies, které jsou sbírány za účelem měření návštěvnosti webu a vytváření statistik týkající se návštěvnosti a chování návštěvníků na webu, jsou posuzovány v podobě hromadného celku a v anonymní podobě, která neumožňuje identifikaci jednotlivce.
  • Shromážděné cookies soubory jsou zpracovány dalším zpracovatelem: poskytovatelem služby Google Analytics, provozované společností Google Inc., sídlem 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA.

 

Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:

  • zrušit kdykoliv zasílání obchodních sdělení,
  • vznést námitku proti zpracování na základě oprávněného zájmu správce,
  • požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme,
  • vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po výmaz těchto osobních údajů, výmaz provedeme, pokud to nebude v rozporu s platnými právními předpisy nebo oprávněnými zájmy správce,
  • na přenositelnost údajů, pokud se jedná o automatizované zpracování na základě souhlasu nebo z důvodu plnění smlouvy,
  • požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů,
  • v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů obrátit se na Správce nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů.

 

 

 

Nákupem v eshopu souhlasíte se zpracováním osobních údajů
pro účely vyřízení objednávky a oprávněných zájmů.

 

  1. DOZOR

9.1. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce, Štěpánská 15, 120 00 Praha.

9.2. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7.

9.3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění a činnost prodávajícího nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti Městský úřad Hustopeče – Obecní živnostenský úřad, Dukelské náměstí 3, 693 01 Hustopeče.

  1. SPOLEČNÁ A ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

10.1.  Komunikace mezi prodávajícím a kupujícím se uskutečňuje především emailem, a nevylučuje-li to povaha věci, též telefonicky či prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb, ledaže tyto obchodní podmínky nebo zákon stanoví jinak. 

10.2. Při zasílání zboží do zahraničí budou vždy konkrétní ujednání těchto VOP upřesněny v potvrzení objednávky prodávajícím. V takovém případě se použije obdobně ustanovení čl. 3.4. VOP.

10.3. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

10.4. Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci. Momentem uzavření kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží uvedenou v potvrzené objednávce, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

10.5. Tyto VOP jsou účinné od 10. 3. 2015. Tyto VOP platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy.

10.6. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování: Cejl 115, 602 00 Brno - Sever, emailová adresa elektronické pošty: info@profidily.cz, tel: +420 775 155 511

 10.7. Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

 

EET: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

PODMÍNKY PRO VRACENÍ STARÝCH DÍLŮ

Díly u kterých byla účtována vratná kauce na na starý díl je třeba do 30 dnů od zakoupení vracet v obalu od nového výrobku a s uvedením, že se jedná o starý díl. Ke zboží je třeba přiložit kopii prodejního dokladu a číslo účtu zákazníka pro vyplacení vratné kauce.

Podmínky pro vracení starých dílů: 

kompresory klimatizace AC-kompresory.pdf (699 KB)
BOSCH výrobky Bosch podmínky.pdf (2.82 MB)
alternátory Alternatory.pdf (1.12 MB)
brzdové třmeny Brzdove-trmeny.pdf (557 KB)
brzdové třmeny elektrické Brzdove-trmeny-elektricke.pdf (617 KB)
EGR ventily EGR-ventily.pdf (468 KB)
elektrické řízení Elektricke-rizeni.pdf (393 KB)
produkty REMANTE REMANTE_05_2021.pdf (4.04 MB)
řízení Rizeni.pdf (447 KB)
servočerpadla Servo-cerpadla.pdf (390 KB)
startéry Startery.pdf (445 KB)


 Dobropis za starý díl bude kupujicímu vystaven pouze při splnění výše uvedených podmínek. Pro konzultaci ohledně stavu vracení starých dílů můžete volat naše číslo 775 155 511

 

Informační oznámení k EET

Informační oznámení k EET

Informační oznámení k EET (PDF)

 

FORMULÁŘ o odstoupení od kupní smlouvy

Formulář o odstoupení od kupní smlouvy

 

REKLAMAČNÍ PROTOKOL

V případě reklamace dílů napojených na řídící jednotku vozidla (elektrické díly, filtry pevných částic),

vyžadujeme pro zahájení reklamačního řízení výpis z OBD diagnostiky vozidla a zakázkový list z

autoservisu který prováděl montáž s uvedením provedených úkonů.

Pro reklamaci DPF filtrů a katalyzátorů BOSAL je třeba vyplnit i kontrolní list výrobce, který

poskytneme na vyžádání.

Reklamační protokol

 

V Brně dne 01.01.2024